Dit jaar krijgt Adidas ZX Flux Mujer de schoen een bovenwerk van mesh, met zones die Nike Air Max 270 Femme zijn ontworpen voor stretch, ademend vermogen en ondersteuning om beter bij je voet te Nike Internationalist Womens passen. "Ik heb een type, ik geef toe: zacht, licht, snel. The Beacon levert ze alle Adidas Ultra Boost Damen drie af, 'zegt Runner-in-Chief, Jeff Dengate. "Ik vond het Nike Air Max 270 Femme debuutmodel een jaar geleden geweldig, omdat het me deed denken aan de originele Hoka Clifton en Saucony Kinvara, twee oude favorieten die ook die markeringen hebben bereikt." Het originele model liep tekort - tot een volledig formaat voor sommige hardlopers. Dit model kiest de pasvorm, zodat u uw traditionele maat online kunt bestellen zonder u zorgen te maken over het beleid voor retourzending. We waardeerden de extra ruimte op de voorvoet en hielden echt van de nieuwe hak. Het heeft een gegoten constructie om je voet te dragen zonder stijve hieltellers, en de bovenkant van de schoen buigt weg van je Achilles, Nike Air Force 1 Mujer zodat je daar geen hotspots krijgt.
De tussenzool en buitenzool zijn identiek Nike Air Max 90 Femme aan de vorige versie. In dit geval is dat een goede zaak omdat het baken werkt. Hardlopers Nike Air Max 270 Femme zijn geen onbekende voor de naam Pegasus; die werkpaardschoen is op zijn 36e iteratie. Al tientallen jaren is www.matthieugranier.fr de Peg een alles-in-één model dat hoge kilometerstanden aankan en de snelheid verhoogt. Maar die dagelijkse trainer is een beetje te zwaar en een beetje te zacht om echt te worden gebruikt voor elke vorm van speedwork. De geheel nieuwe "Peg Turbo 2" is ontworpen om die legendarische pasvorm en dat gevoel te behouden, maar levert het lichtgewicht gevoel van een raceflat. Om dit te doen, gaf Nike het www.harmonieverquin.fr het geroemde ZoomX-schuim, dat uitzonderlijk veerkrachtig is.
Mizuno rolde een tsunami van Adidas Superstar Dames nieuwe technologie uit in dit, het nieuwste model in zijn Wave-serie. De Sky Nike Air Max 90 Femme 3 krijgt de opnieuw ontworpen middenzool van het merk, die de klassieke Pebax-plaat van Mizuno verwisselt voor twee lagen schuim die zijn verbonden in de vorm van een golf. De schoen introduceert ook een nooit eerder gezien schuim van Mizuno, XPOP genaamd, dat ons doet denken aan veerkrachtige, zachte tussenzolen zoals Boost Adidas Superstar Donne van Adidas. Deze updates zorgen ervoor dat de Sky 3 heel anders aanvoelt dan zijn voorganger - we vonden hem soepeler en zachter te voet. "Ik voelde me comfortabel tijdens mijn langere runs en was opgewonden dat ik niet de hiel- of voetpijn had die ik soms ervaar," zei een oude tester.