"The Beatles zijn voor altijd, iedereen houdt van ze," vertelde ze CBS News. "Het is het 50-jarig jubileum en ik wilde de lucht inademen die de Beatles inademden en hier voor zijn." Maar het moment is misschien nooit gebeurd. Het noemen van het album naar de nabijgelegen Abbey Road-studio was een spontane beslissing, www.marimarruiz.es zei Sir Paul Nike Air Max 270 Mujer McCartney eerder "60 minuten". "We hadden een andere titel die we niet echt leuk vonden," legde McCartney uit. "Dus ik zei net: 'Hé, waarom noemen Adidas Gazelle Mujer we het niet gewoon Abbey Road?'Nike Air Max 270 Femme " Die werktitel was "Everest", maar Adidas NMD Damenniemand had zin om naar Nepal te reizen. Nike Air Max Command Femme optie: waarom geen momentopname net buiten de studio maken. Ze wisten niet dat het zo'n 50 jaar later een circus zou aantrekken. Omdat fans in de voetsporen treden van de Fab Four is het een beetje alsof ze teruggaan in de tijd.
En toch, achter de studiomuren, was de band aan het afbrokkelen. Het meest populaire album dat de Beatles ooit hebben gemaakt, bleek het laatste album te zijn dat ze als groep hebben opgenomen. Kijk, zelfs als Milwaukee Bucks superster en de recente eerste MVP award-winnaar Giannis Antetokounmpo's eerste kenmerkende schoen volstrekt afval Nike Air Pegasus 83 Femme waren, zou ik hem Nike Roshe Run Mujer waarschijnlijk nog steeds dragen. De jongen is de regerende Sweetest Boy in Basketball en ik zal alles en nog wat steunen wat hij doet op algemene Nike Air Max 270 React Femme gronden. Bekijk deze video en vertel www.anamartinez.es me dat ik het mis heb. Boeren zijn Asics Gel Lyte 3 Femme niet de enigen. Trump's strijd met China over Nike Air Max 90 Womens handelstekorten,
Gelukkig is de eerste kenmerkende schoen van Giannis allesbehalve vuilnis - in feite is het behoorlijk dope. De Nike Freak 1 is een laag uitgesneden knaller met een slank bescheiden ontwerp verankerd door een al klassieke gigantische omgekeerde swoosh ingebouwd in de hiel. Het is een ijzersterke eerste kenmerkende schoen die zich onmiddellijk onderscheidt van de rest van de kenmerkende lijn van Nike - geen kleine prestatie in de wereld van basketbalschoenen. De schoen debuteerde vorige maand met drie initi?le kleurstellingen: een Nike Air Max 270 Donne eenvoudige zwart-wit, een slanke witte en rood en een flitsende multicolor. Echter, slechts een paar weken na het debuut van de schoen, heeft Nike Nike Air Max 97 Mujer de aas op hun mouw gespeeld: Nike Air Max Thea Womens de Freak 1 'Coming To America'-editie. Nike Air Max 2017 Femme Een zeldzaam paar Nike "Moon Shoes" kon Nike Air Max 95 Femme zo veel als $ 160.000 halen in een veiling Nike Air Max TN Mujer gehouden door Sotheby's. Het New Yorkse veilinghuis biedt verzamelaars de mogelijkheid om te bieden op een reeks zeldzame sneakers in een digitaal lot, genaamd "Stadium Goods: The Ultimate Sneaker Collection Online."