De beste samenwerkingen komen voort uit onbeschaamde passie. Dit geldt voor de Patta x Jordan-collectie, Nike Air Presto Dámské inclusief de Air Jordan VII "Patta", een trainingspak, korte broek, T-shirt en emmermuts, waarmee het merk Jordan voor het eerst een partnerschap aangaat met een Europees merk. TEAM Adidas NMD Damen PATTA gebruikt de relatie als een kanaal om persoonlijke nostalgie over de Jordan VII en de vroege jaren '90 door te geven aan hun huidige publiek. Voor Patta's Guillaume Schmidt en Vincent van de Waal was de Jordan VII het logische vertrekpunt voor samenwerking met Jordan Brand. Gelanceerd Nike Air Max 720 Femmein '92, en vervolgens voor eeuwig verbonden aan het Nike Air Max Thea Mujer USA Basketball-team van de zomer, Nike Air Vapormax Mujer arriveerde de Jordan VII op een transformatief punt in zowel de jeugd van mannen als hun respectieve interesse in de cultuur waarin zij leven en werken.
"Het was een gouden www.verdeypaisaje.es tijdperk voor hiphop. Het www.corniloriding.co.uk was een geweldige tijd voor mij, heel wat zeer belangrijke albums die ik bij me heb, kwamen nog steeds uit tussen '92 en '96. En esthetisch gezien hadden die jaren zo'n sterke, kleurrijke en verbonden relatie met zwarte empowerment. De VII heeft ook een verwijzing naar Afrika, "zegt Guillaume, een inwoner van Suriname die opgroeide een uur van Amsterdam in basketbal-gekke Hertogenbosch. Vincent, de creatieve directeur van Patta, was aangetrokken tot de elegante vorm van Jordan VII en de minimale markering (het was de eerste in de Jordan-lijn zonder enige Nike-merknaam). Tegenwoordig is Vincent uitbundig over de schoen en zegt hij: "Het is Nike Air Max 2017 Mujer mijn favoriet aller www.jeremyleon.fr tijden." "Met Nike kunnen we technische materialen en fabricaties verkennen die het mogelijk maken om de ontwerpprincipes van UNDERCOVER opnieuw te Nike Air Max 2017 Donne onderzoeken," zegt Takahashi. Nike Air Max 95 Dámské Het schoeisel zelf speelt slechts een deel van het verhaal, omdat zowel Guillaume als Vincent onmiddellijk de kracht van het volledige pakket rondom de VII herkenden. "De VII-kleding was niet van deze wereld. De producten waar we aan werkten kwamen rechtstreeks uit een korte Nike Air Pegasus 83 Femme Jordan clip uit Barcelona die super beroemd werd. Het beschikt over een segment waarin Michael langs een enorm billboard van hemzelf loopt waar hij de schoenen aan heeft, en dat beeld is voor altijd in mijn geheugen gegrift, "zegt Guillaume. Patta kan ook het patroon van die originele kleding combineren. zijn branding subtiel hoewel opneming van woordtekens "TEAM PATTA". "We zien onszelf als een sterk team waar iedereen Nike Air Presto Damen zijn plaats heeft, dus het concept van 'TEAM PATTA' is altijd belangrijk geweest voor onze geschiedenis", zegt Nike Air Max 95 Femme Vincent. De Patta x Jordan Collection Nike Air Max 97 Womens komt op 18 mei uit op de locaties Adidas NMD Womens van Patta in Amsterdam en Londen, zoals ook op patta.nl. Het zal 15 juni lanceren in de SNKRS- en SNKEAKRS-app en bij geselecteerde retailers.